Перейменування вулиці – що робити з документами?

У зв’язку з перейменуванням елементів вулично-дорожньої мережі та населених пунктів, періодично виникають питання про те, які документи вимагають заміни після перейменування, а які ні.

Що стосується правовстановлюючих документів на нерухомість, після перейменування дійсними надалі є:

– Свідоцтво про право власності;
– Свідоцтво про право на спадщину;
– договір купівлі-продажу;
– договір дарування.

У разі здійснення операцій з нерухомістю – купівлі-продажу, дарування, успадкування тощо, можна використовувати документи зі старими назвами елементів вулично-дорожньої мережі, за умови, що до цих документів буде додаватися довідка про перейменування, яку можна отримати в Департаменті містобудування та архітектури.

Варто також зауважити, що власник має право за власною ініціативою переоформити документи під нову назву вулиці чи населеного пункту.